Iris

 http://i.imgur.com/qn60i5m.jpg
Imię: Iris
Pseudonim: Shay
Płeć: Kobieta.
Wiek: 17 lat.
Data urodzin: 15 lipca.
Rasa: Elfka.
Moce: Umie rozgrzewać i topić przedmioty, zmienia się w węża, chociaż jeszcze nad tym do końca nie panuje. Czasem, kiedy się stresuje i krzyczy, zdarza jej się rozbijać przedmioty. Oczywiście przypadkowo.
Cechy charakteru: Nie znosi romansów, chociaż tego po niej nie widać, bo flirtuje z każdym napotkanym mężczyzną, nie dopuszczając ich na bliższą odległość - w rezultacie płeć przeciwna jej nie znosi, unikając jej jak ognia, i daje jej upragniony spokój. Jest wygadana, i ma świetnie rozwinięty gust. Zazwyczaj stroni od innych, i jest niepoprawną buntowniczką, a także umie bawić się ludźmi, i sterować nimi, chociaż raczej tego nie robi, bo jej się zwyczajnie nie chce. Na jej niekorzyść, ma bardzo rozdęte ego. Awanturniczka.
Cechy fizyczne: Ma perfekcyjny wzrok, a jeśli komuś przyłoży, to można go szpachelką ze ściany zeskrobywać. Jednak chcąc utrzymać swoje "nadnaturalne" umiejętności, musi pochłaniać ogromne ilości kalorii i węglowodanów, których utrzymanie właściwego poziomu sprawia jej pewne trudności.
Co lubi: Śpiewać. Tudzież krzyczeć, zależnie od poziomu promili we krwi, które są drugie na liście rzeczy "ulubionych". Jej głównym zajęciem jest denerwowanie istot, jej zdaniem, zbyt sztywnych, oraz spanie. Ostatniej czynności nie jest w stanie wykonywać bez swojej ulubionej poduszki, przez co kiedyś, kiedy była z wizytą u krewnych, nie spała przez trzy tygodnie, ale to szczegół. Liczy się tylko poduszka. Kocha czerń i złoto. Dodatkowo jest uzależniona od mięsa i herbaty.
Czego nie lubi: Idiotów, którzy myślą, że wszystko im wolno, oraz istot wykazujących się niepokojącymi pokładami głupiej brawury. Nie przepada za owadami, ale biorąc pod uwagę, że zawsze może okadzić je dymem, jakoś sobie z nimi radzi. Także jeśli dana istota łatwo szufladkuje nowo poznane charaktery, powinna się jej wystrzegać...
Historia: Zanim jeszcze wyprowadziła się na swoje, mieszkała w posiadłości swojego klanu, gdzie jako córka głowy rodu była szkolona na wojowniczkę. Będąc czwartą w kolejce do dziedziczenia, sama zrezygnowała z roli jaką wyznaczono jej przy narodzinach, za zgodą rodziny odcinając się od konfliktów wewnętrznych, prób manipulacji, obowiązków i wymagań. Teraz żyje sama, irytując okoliczną ludność oraz przeszkadzając w spełnianiu swoich "misji" co poważniejszym Śmiechanom.
Rodzina: Ma trzech braci, jedną siostrę, miliardy kuzynów i kuzynek, przodków, których żywa linia ciągnie się aż do jej prapradziadków, ciotek, wujów, stryjów, stryjen i jeszcze więcej osób, których roli w swoim drzewie genealogicznym nie może zapamiętać, ale teraz kontaktuje się tylko z rodzicami i rodzeństwem, za wyjątkiem WZR (Wielkich Zjazdów Rodzinnych), które odbywają się co pięć lat.
Partner/ka: Charakter mówi sam za siebie...
Przedmioty: krzywa szabla, którą dostała od ojca kiedy opuszczała dom, jest jedynym przedmiotem w jej stałym wyposażeniu.  Rzeczy, których musisz pilnować,wymagają tylko więcej zachodu, a to co jest ci potrzebne, zawsze można wygrać lub ukraść.
Ciekawostki: Delikatne, złote znaki ognia pokrywające całą jej twarz. Z daleka można ją rozpoznać po podniesionym głosie, wrzaskach, śpiewie, i pijackim bełkocie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz